Open navigation

Jeg får ikke logget inn


Problem med innlogging

Logge inn

Denne fremgangsmåten gjelder kun når installasjonen benytter Documasters IDP. Benytter dere annen innloggingsmetode (f.eks Azure AD) må du kontakte bedriftens administrator.

Du kan forsøke å tilbakestille passordet ditt ved å trykke på "Har du glemt passordet" på innloggingssiden. Da skal du motta en epost fra systemet med instruksjoner om neste steg. Om eposten ikke kommer, sjekk søppelpost i tilfelle den har havnet der. 
Ingen epost? Se punktene under.

Andre mulige feil:

  • Husk at både brukernavnet og passordet er case-sensitivt, så forsikre deg at du skriver de inn riktig 
  • Har du epost som brukernavn og har flere epost-adresser, f.eks on@firma.. og ola.normann@firma..? Pass på å bruke den du er registrert med i Documaster

Om du fortsatt ikke kommer inn, ta kontakt med bedriftens administrator som kan hjelpe deg å tilbakestille passordet.

Du kan lese mer om innlogging her



Var dette svaret til hjelp? Ja Nei

Send feedback
Sorry we couldn't be helpful. Help us improve this article with your feedback.