Open navigation

Sentralisert distribusjon av vår Add-in

Steg for steg om hvordan utføre sentralisert distribusjon av Microsoft Office 365 Add-in

Microsoft Office 365 Add-in

Gå til https://admin.microsoft.com i nettleseren, der ligger Administrasjonen for Office 365.

Åpne startprogrammet for apper i øvre venstre hjørne
Klikk på Administrator


I menyen til venstre velger du Innstillinger, og deretter Tjenester og tillegg
Trykk på knappen "+Distribuer tillegg"
 


Du kan få opp en melding om sentraliserte tillegg om du ikke har rullet ut tillegg tidligere.
Trykk på Neste
Velg Bla gjennom, og velg Manifestfilen du har fått fra Documaster.
Trykk på Neste

På neste side får du opp informasjon fra Manifestfilen. 

Trykk på Neste


På denne siden velger du hvordan du vil tillegget skal vises til dine brukere. Her velger du den metoden som passer dere.
Trykk på Neste


På siste side velger du de brukerne som skal få tillegget:

  • Alle
  • Utvalgte brukere/grupper
  • Kun deg selv

Klikk på Lagre, og du får opp en side med bekreftelse



Microsoft Office 365 Add-in er nå installert!


På grunn av Microsoft kan det ta opp til 12 timer før vår Add-in er tilgjengelig hos alle brukere
På grunn av Microsoft kan det være nødvendig å restarte Outlook for at Add-in skal bli synlig




Var dette svaret til hjelp? Ja Nei

Send feedback
Sorry we couldn't be helpful. Help us improve this article with your feedback.