1. Kunnskapsbase
  2. Gammelt grensesnitt
  3. Registreringer-fanen i det gamle grensesnittet

Registreringer og journalføringer (gammelt grensesnitt)

Her finner du informasjon om hva du ser når du kommer inn i Registreringer, og hvordan du kan bruke funksjonene på siden for å få oversikt over det du ønsker å se eller finne.

    Registreringer

    Når du har logget deg inn i Documaster Arkiv via nettleser, kommer du direkte inn på Arkiv.  

    For å komme til Registreringer, klikker du på menypunktet Registreringer i menyen til venstre:

    Du kommer da til følgende skjermbilde:


    Som standard vises alle journalposter når du går inn på denne oversikten. For å velge registreringer eller møteregistreringer velger du dette i Registreringstype, og trykker Filtrer. 
    Du kan også velge å vise alle registreringer om du ønsker dette, da får du opp alt av journalposter, registreringer og møteregistreringer.



    Skjermbildet består av en liste med de seneste registreringer og/eller journalføringer på tvers av arkiv og arkivdeler som du har tilgang til å se.

    Postene som er registrert sist, kommer opp øverst i listen.

    Ønsker du å navigere tilbake til Registreringer når du er i en annen del av arkivet, klikker du på Registreringer i menyen til venstre.


    Sortere/finne

    Det er mulig å filtrere listen på følgende måter:

    • Du kan velge hvor mange resultater du ønsker listet opp per side, nederst til høyre på siden (10, 20, 50 eller 100).
    • Du kan også begrense poster som blir listet opp på siden ved å benytte filtrene øverst i bildet, hvor du kan sortere innhold på en rekke parametere (se under).
    Du kan også begrense poster som blir listet opp på siden ved å benytte filtrene øverst i bildet, hvor du kan sortere innhold på en rekke parametere (se under).