Jeg får ikke logget inn

Problemer med å logge inn

     

    obs Denne fremgangsmåten gjelder kun når installasjonen benytter Documasters IDP. Benytter dere annen innloggingsmetode (f.eks Azure AD) må du kontakte bedriftens administrator.

    Du kan forsøke å tilbakestille passordet ditt ved å trykke på "Har du glemt passordet" på innloggingssiden. Da skal du motta en epost fra systemet med instruksjoner om neste steg. Om eposten ikke kommer, sjekk søppelpost i tilfelle den har havnet der. 
    Ingen epost? Se punktene under.

    Andre mulige feil:

    • Husk at både brukernavnet og passordet er case-sensitivt, så forsikre deg at du skriver de inn riktig 
    • Har du epost som brukernavn og har flere epost-adresser, f.eks on@firma.. og ola.normann@firma..? Pass på å bruke den du er registrert med i Documaster

    Om du fortsatt ikke kommer inn, ta kontakt med bedriftens administrator som kan hjelpe deg å tilbakestille passordet.