Navigasjon i filtrert resultat i nytt brukersnitt

Hvordan navigere i mapper og registreringer i nytt grensesnitt

Etter at du har gjort en filtrering har du et resultat, her er en beskrivelse av hva du ser, og hvordan navigere rundt i dette. 
Om resultatet er stort kan du (fra versjon 3.7.0) velge om siden skal laste 10, 25, 50 eller 100 elementer per side.

Mappevisning

Legg merke til at disse to mappene er ulike: 

M - Står for mappe

S - Står for saksmappe

De viser også primær- og sekundærklasse, samt hvem som har opprettet saken/mappen.

For mer informasjon om mappen/saksmappen, trykk på Info-symbolet på mappen og feltet til høyre viser detaljer. Trykk på "+Vis mer" for å få opp alt: 

Du kan gå inn i mappene som før:

R - Står for Registrering

JP - Står for Journalpost

For se dokumentet kan du enten trykke på Info-symbolet for en forhåndsvisning

Eller trykke på selve dokumentet for å få den opp i fullskjermvisning

Registreringer visning

Legg merke til at registreringene i eksemplet over er ulike: 

JP - Står for journalpost

R - Står for registrering

Journalposter viser også en lenke til saksmappen, navn på journalansvarlig, eventuelle korrespondanseparter, opprettet- og dokumentdato, status og type:

Registreringer har også lenke til mappe/saksmappe samt opprettet dato:

Dokumenter visning

I dokumenter-visningen får du opp alle dokumentene det er treff på i filtreringen. 

Dokumentene viser hvilken type dokument det er med de små ikonene til venstre for dokumentnavnet:

Bruk info-symbolet for forhåndsvisning:

For detaljer om dokumentet:

Og for versjoner av dokumentet:

 

Du kan legge til merknader, kassasjon og evt VSM informasjon på dokumentet ved å trykke på "+ Legg til mer"-knappen: